2014年4月28日 星期一

決賽周分組賽不同國家隊嘅不同要求

巴西傳媒漫畫惡搞32強

唔好以為接待世盃球隊嘅酒店,有班大客光臨就一定好開心,部分國家隊就因為唔同信仰提出高難度要求!先有阿爾及利亞要求每間房都擺放可蘭經,法國職球員更加指明要食符合猶太教規嘅肉類,搞到一班酒店員工勁頭痕!

阿爾及利亞每間房要有可蘭經

決賽周分組賽有32支國家隊,有唔同文化係好正常嘅事,巴西《蘭斯體育》日前刊出幾幅搞鬼漫畫,「介紹」唔同國家隊嘅不同要求要求,法國就因為大批職球員信奉猶太教,佢哋一早講明只會進食合乎猶太規律嘅「無殘忍宰割」肉類,包括屠宰時以利刀割喉放血嘅「分趾蹄」動物如牛、鹿及羊,海鮮方面更只限「有鰭同鱗」嘅生物;佢哋同時話陣中球員用唔慣固體番梘,要求酒店準備沐浴露喎!

相比之下,信奉伊斯蘭教嘅阿爾及利亞就簡單得多喇,佢哋只係要求酒店喺每間房都擺放《可蘭經》,方便佢哋讀經同進行膜拜,比起其他球隊嘅要求,算係「濕濕碎」o架喇。其他好似厄瓜多爾每日要食由祖家新鮮運到嘅香蕉、澳洲職球員日日都要睇世界各地嘅報紙、日本仲要求每間房都有按摩池,葡萄牙更加提出要有6名保鏢貼身保護球員,其中4個係C朗專用,真係煩到嘔呀!

仲有乜騎呢要求:

智利:要求酒店一定要買過批新床,每間房要有平面大電視。
哥倫比亞:要聖保羅安排15個青年軍日日陪佢哋練波。
洪都拉斯:電視要加6個西班牙語頻道,其中兩個係洪都拉斯電視台。
瑞士:上網要極速,電視要睇到瑞士頻道。
烏拉圭:冷氣要夠靜。

沒有留言:

張貼留言