2013年11月12日 星期二

barcode footballer《創造球會》育成世界最強球會

image
  • 主機平台:Android | IOS
  • 遊戲類型:角色扮演
  • 遊戲售價:免費制
  • 遊戲人數:多人
  • 官方網站:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nxtomo.bfbhk     
  •                          https://itunes.apple.com/hk/app/chuang-zao-qiu-hui/id672253650?mt=8
    邀請碼ID: 544014662

     nxTomo隆重宣佈日本人氣足球遊戲大作《創造球會BARCODE FOOTBALLER》正式在8月7日於香港App Store上架推出,供玩家免費下載遊玩。《創造球會BARCODE FOOTBALLER》為超高品質的智能手機育成足球遊戲,特點是可藉由讀取Barcode條碼生成足球選手!
    玩家需要扮演領隊角色,集合各足球選手組成自己球隊,育成及提升球員實力,並利用自己的足球戰術智慧去擊敗其他隊伍,目標是成為世界第一球會!這遊戲在日本推出不足一年已經有60萬次下載,大受歡迎。如今nxTomo得到授權而推出中文版,將這遊戲帶給廣大熱愛足球遊戲的香港玩家。

    第一部分:球員能力簡介(以下資料是引用官方Facebook發佈的)作為一個領隊,根據球員類型,設定陣式同安排佢地所打嘅位置,算得上係最基本嘅基本功!要了解球員嘅長處同短處,必定先透徹了解遊戲裡面各項能力數據先,咁樣先可以令佢地發揮所長,為球隊打出好成績!
    以下就係一 D 能力數據嘅解釋,好好留心聽清楚喇~

    射門力:顧名思義,即係射門嘅力度。射門力高嘅球員,處理自由球同遠射就會更加得心應手!另外,射門力對傳中亦都有影響。

    制空力:制空力愈高,應付高空攻勢愈為有利,係一項前鋒同後衛都需要嘅重要能力!

    敏捷力:足球場上嘅成敗,好多時都係取決於速度!擅用球員敏捷力,以快打慢,令對方防守球員疲於奔命!

    精神力:精神力愈高嘅球員,處理自由球嘅能力愈高,同時亦更有機會為球隊搏得自由球!

    體力:喂!話晒都係職業運動員,無理由跑半場就莫氣架喎!肯定係體力唔夠高啦!場上球員會因為發動技能而導致體力下降,當體力歸 0,球員就只會識得行行企企食飯幾味。

    判斷力:代表球員嘅埋門把握能力。呢項數值愈高,將攻勢化為入球嘅機會就愈大;相反,判斷力低嘅球員,臨門一腳就有機會出事。

    助攻力:足球係團體運動,獨食唔係次次都得米就唔在講。陣中有助攻力較強嘅球員,能夠令攻勢進行更加順暢,大大增加入球機會!

    控球力:呢項能力對於球隊發功攻勢有莫大幫助!控球力高嘅球員,每每係攻勢嘅發動者,成隊波食粥食飯就睇佢喇!

    防守力:高強嘅防守力,能夠有效拑制對方嘅攻勢,係防守球員不可或缺嘅能力之一!

    戰術力:呢個有意思喇!雖然佢唔會直接影響場內球員嘅能力,但會對相對位置嘅戰術能力加成有所影響。戰術力愈高,戰術能力加成就愈高,就係咁簡單。

    跳躍力:增強跳躍力,有助門將化解對方嘅攻門,形成滴水不漏嘅防守!

    精神力:門將嘅精神力愈高,代表佢撲救死球(十二碼、自由球)嘅能力愈高。

    撲救力:面對敵方射門,展示過人嘅反應,作出即時撲救,全賴門將嘅撲救力。

    體力:當龍門作出撲救,都會消耗一定體力,尤其當面對遠射同自由球嘅時候。當體力耗盡,門將就會變成一碌木,被人射龜咁射,諗起都覺得慘......

    防守力:防守力高超嘅門將,防線指揮得宜,後防線球員嘅戰術能力加成會得到提高。

    第二部分:新舊技能翻譯及分類

    以下我會簡單為技能作出分類,大致分為4個範疇。干涉-----奮勇搶截-----防守技能
    疊瓦進攻-----疊瓦進攻-----助攻技能
    必殺傳球-----致命一擊-----助攻技能
    精準射球-----死角射球-----攻門技能
    迅捷解圍-----快速解圍-----防守技能
    強力撲救-----強力撲救-----龍門技能
    超級頭槌-----超級頭槌-----攻門及防守技能
    運球技術-----黃金盤球-----攻門及助攻技能
    精確傳中-----精準射球-----助攻技能
    夢幻射球-----夢幻射球-----攻門技能
    追逐-----埋身緊迫-----防守技能
    不動狙擊-----遠程突擊-----攻門技能
    單挑-----無視單刀-----龍門技能
    罰球攔截-----點球專家-----龍門技能

    罰球攔截-----點球專家-----龍門技能

    沒有留言:

    張貼留言